Japp, det är fredag!

Och en riktigt rejäl fredag också! Det är sportlov nästa vecka vilket innebär SOVMORGON! Vi behöver inte kliva upp halv sex på hela veckan! Hurra!
 
Dagen börjar bra, jag har färglagt Zelma-avsnittet jag ritade igår. Ligger på Lilla häxbloggen nu. Mer arga tanter - varför det nu är så roligt. Minst en till episod om Alva-Klaras mamma blir det, sen får vi se vad jag hittar på. Har lite olika idéer på gång. Ibland när jag skissar ner dom känner jag dock att dom är för klyschiga. Det är bättre om det händer lite oväntade saker tycker jag. Fast vitsen med häxor i en serie är väl kanske att dom ska vara lite bitchiga och riviga? Vissa mer än andra.
 
 
Nu tror jag att jag ska ägna mig åt den fantastiskt tråkiga aktivitetetn "städa badrum och toaletter". I reafart för det är solsken och jag vill gå UT. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0