Ett foto i timmen - torsdag 20 februari 2014

Torsdag = sovmorgon. Börjar dagen vid sju med kaffe i favoritmuggen. 
 
 
Kvart i nio. Tulpanerna svämmar ut över alla breddar. Ett vackert stilleben.
 
 
Halv tio: Mycket piggare idag. Fick ett städryck. Hm, basen behöver dammas av....
 
 
Halv elva: Hittade en boll när jag dammsög. Eller är det jordklotet?
 
 
Kvart över elva: Dricker kaffe med M-K. 
 
 
12:55: Dags för lunch. Rester från igår.
 
 
Halv två. Ska göra mig lite snygg. Rycker skäggstrån. Hittar ett VITT strå. Jag som trodde jag var evigt ung.....
 
 
Halv tre. Har varit och kollat blodtrycket. 
 
 
Halv fyra. Har handlat lite. Mjölk och linser och lök och torsk med mera.
 
 
Tio över fyra. Ligger i soffan och kollar på damernas curling i sällskap av Mannen och Katten.
 
 
Kvart i sex. Middag på gång. Potatismos, torskfilé, morötter och paprika och grönkålsoppa. 
 
 
Kvart i sju. Jag ska iväg och träna!
 
 
Fem över sju. Anden är villig, få se om köttet (fläsket?) är starkt eller svagt.
 
 
Halv nio. Jo det gick bra. Som bonus efter passet - en balansövning!
 
 
Sista timmen tog jag inget foto men om ni vill veta´t så fikade jag, duschade och gick och lade mig. Inte så överraskande. Idag ska jag till stan och måla. Jag tror jag kör ett foto i timmen idag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0