Hårresande dåligt minne

Nej, nu gjorde jag det igen! Jag glömde beställa tid till frissan! Nu är första klipptiden som finns lååångt fram i tiden, i början på september och klipp, färg och slingor I SLUTET på september! Det går ju inte! Jag blev ju långhårig precis NU!
 
Attans bajs....
 
 
Jag som hade bestämt mig att färga hos frissan trots allt. Jag vill inte ha "enfärgat" hår har jag insett. Jag gillar slingor i det röda (gärna rödare) och det där mörkare partiet hon brukar lägga under luggen, närmast ansiktet. Det blir så krångligt att göra själv. 
 
Aaarrgh!
 
 
Jag kanske måste vara otrogen och boka hos en annan frissa. Men jag gillar ju att gå till samma frissa varje gång. En frissa som känner till hur mitt hår växer och beter sig. I och för sig - sist var det M som klippte mig och henne har jag aldrig varit till förut. Och det blev ju bra. Jaja, jag får fundera på saken. Fast inte för länge för då finns det väl inga tider kvar att boka.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0