Bereden väg för maten

Det blev en Bosch istället.
 
Mannen och jag for till Bleka på solenergimässa idag. Här kan du läsa mer om det: http://blekasolenergi.se/ 
Det blev så att vi for till Lillänge efter vi kollat färdigt eftersom Mannen skulle på Dressman och handla. Medan han gjorde det passade jag på att gå till Elgiganten och klämma och känna och lyfta på matberedare och vet ni vad? Jag gillade inte Philipsmaskinen! Den kändes LITEN. Och en matberedare som är för liten har jag ju redan haft. Istället föll jag för en Bosch med lite större skål och mixerbägare och integrerad tillbehörslåda. Lådan med rivskivor och grejer sitter alltså i själva apparaten. Den var lite dyrare än Philipsberedaren men nu ska ni få höra det fina i kråksången: den är "veckans kampanjprodukt" på tretti.se där jag tänkte beställa! Den kostar just nu lika mycket som Philipsberedaren! En känsla av "fynd" infinner sig omedelbart.
 
Dessutom är den röd men det är bara ytterligare en bonus.
 
 
Nej, den har ingen liten kvarn men det har jag ju heller aldrig varit ute efter. Det är mixern och knivarna och skivning och rivning jag är intresserad av. Nu har jag beställt den. 800 W steglös matberedarkraft kommer att anlända till Ol-Månsbacken inom en snar framtid. Sen ska det beredas mat jäklar anamma! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0