ReMix rules!

Kören har börjat! Ikväll har vi suttit och spånat vilka låtar vi kan tänkas vilja sjunga framöver, till jul och till andra tillfällen. Ja vi var till och med inne på nästa års nostalgikonsert. Sen sjöng vi. Och vi kunde så klart inte låta bli att testa ett par av dom nya låtarna. Det blir nog bra det här känns det som!
 
Nu är jag trött. Tidig uppstigning som vanligt i morse, kvart i sex väckte jag Herman. Samma blir det imorgon. På torsdag har han sovmorgon men han hade hellre klivit upp tidigt och slutat tidigare säger han och det förstår jag. Nå, lite skönt är det att veta att man får sova till sju åtminstone en dag i veckan. Tycker jag.
 
Nej, det är bäst att göra kväll nu. Hopp in i duschen och sen godnatt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0