Nymålat

Så där ja! Nu har jag målat och tapetserat om bloggen! Vad tycks? En strålande ringblomma som lyser som solen, höstmörker och höstfärger och så en mörkt mossgrön, vilsam bakgrund.
 
Bakgrundsfärgen hade jag mest sjå med. Ska den vara grön som förut? Mörkare? Vinröd kanke? Det blev mörkgrön. Möjligen lite väl mörk. Men det går lätt att ändra färg sen om jag vill. Kanske jag ska följa årstiderna i fortsättningen? Som med mitt årstidsaltare på skänken i köket. Fast det har jag inte ändrat på ett tag nu, det blev så fint sist jag gjorde om, med det nya fyrkantiga ljusfatet och det blommiga och det randiga ljuset. Tror inte ni fått se nån bild på det. Men det var i juni och nu är väl sommaren slut ändå, dags att göra höstfint.
 
Tandläkarbesöket är avklarat, inga hål i Haqvins tänder. Bra! Nu ska jag gå ner och skriva en handlarlista och sen ringa svärmor. Mot Konsum!
 
Jodå, jag mår mycket bättre nu. Men jag lovar, jag ska ta det lugnt.....
 
 

Kommentarer
Postat av: Helén

Jag tycker din header är jättefin! Ramen har du fixat bra också, jag har alltid problem med ramar så det blir oftast ingen ;)
Mossgrönt är vilsamt och fint!

2013-09-17 @ 14:59:22
URL: http://www.brudec.tempore.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0