Det är mycket nu

Ojojoj. Det är mycket den här veckan, så mycket att jag inte hinner tänka egna tankar, än mindre skriva här. Men nu är det mesta avklarat och det blir lugnare några dagar. 
 
Vi kan köra en sammanfattning:
 
- Jag har följt med Herman på röntgen av ryggen 
- Jag har tränat, ett cirkelpass med bra tempo
- Vi har handlat en massa gott till festen hos Lillens på lördag (Oktoberfest!)
- Vi har grattat B på födelsedagen och ätit tårta
- Jag har varit på kören och sjungit och skrattat
- Jag har följt med Herman till tandregleringen 
- Jag har kollat efter en täckjacka/parkas
- Jag har handlat lite mer till festen
- Jag har druckit för mycket kaffe och ätit för mycket sött och skräp
 
Jag har alltså flängt fram och tillbaka mellan Östersund och Sundsvall denna vecka. Fast det är ju faktiskt bara onsdag, veckan är inte slut än. Men nu vägrar jag åka nånstans om jag inte måste! 
 
Vädret är kallt och det blåser nordan. Usch. Fast solen skiner. Man får vara glad åt det lilla. Nu ska jag dricka kaffe och elda i spisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0