Äntligen träning!

Igår pinkade katten på mina hantlar. Jag vet inte vad han försöker säga. Han brukar vanligtvis inte pinka inne (utom på lådan) men nu gjorde han det - på mina hantlar som låg på golvet i saln, i ett hörn. Där har dom legat i flera veckor. Kanske han inte alls vill antyda nåt om min träningsfrekvens, bara säga att vi är jobbiga som mekar med hans öra varenda dag.
 
Ikväll är det i alla fall dags att dra igång gymnastikföreningens träning! Klockan 19 smäller det. Eller förhoppningsvis är det inget som smäller utan man får väl börja lite försiktigt så man inte gör illa sig. Däremot räknar jag med träningsvärk imorgon. Ja, jag nästan kräver det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0