Förresten.....

....jag har ju glömt att berätta om min idé som jag fick häromdagen (alla har kanske inte läst om det på fejjan). Nu har jag förverkligat den, den strålande idén. Jag har startat en blogg. En till ja. Men det här är en speciell blogg. Den handlar inte om min mat eller min träning eller min vardag. Den handlar inte alls om mig faktiskt. Den handlar om HÄXOR. 
 
Häxornas vardag, häxornas mat, ja kanske till och med häxornas träning. Än så länge finns bara ett par tre inlägg men jag har många fler idéer ska ni veta! Och roligt har jag, både när jag hittar på och när jag ritar. Tur att NÅN har kul i alla fall! 
 
Klicka på knappen för att komma till Lilla häxbloggen. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0