Nån som sett ett tappat fokus nånstans? Då kan det vara mitt.

Det fanns inga bits till skruvdragaren. Jo ett litet kryssbits. Alltså blev skåpet kvar på väggen. Hyllan fick jag i alla fall ner. Jag orkade heller inte bära ut lådorna med klinker för dom väger BLY. Eller kanske dom väger sten. Jag skulle kunna gå ner på kontoret och låna en skruvdragare och då passa på att låna långborsten och sopa bort skräpet från golvet men Mannen har pappersarbetsdag och jag vill inte störa. Han blir så stressad när han blir avbruten och det har jag full förståelse för. Förresten så var det ett missförstånd att C skulle måla, det ska jag tydligen göra själv. Jo men det är helt ok, bara jag vet om det, haha!
 
 
Nej, jag gav upp och for på Hammarn istället. Hämtade ut ett paket på Time, löste in en svergielott och fick två nya, gick på bolaget och köpte rödvin, Sofiero åt Mannen och en Innis & Gunn åt mig, gick på fotoutställningen. Jamen, det var ju det jag skulle komma ihåg idag! Jag visste att det var nåt. Tyvärr stod det tanter mitt i utställningen och diskuterade fotografernas släktskap med kreti och pleti och dom flyttade sig inte när jag ställde mig intill dom för att kunna se fotona utan kollade bara konstigt på mig så jag tänker gå dit igen en annan dag. Det jag såg såg bra ut i alla fall.
 
 
Sen gick jag på Konsum och handlade. Köpte jäst och pizzaprylar. När jag kom till kassan insåg jag att jag inte har lust att baka både matbröd och pizza idag så jag vände och gick och hämtade bröd också. Nu har jag druckit kaffe och ätit en macka på rallarhalva med messmör och ost. Gott var det. Jag kanske har ätit för lite idag och därför tappar fokus hela tiden? Det var ju träning igår, kanske behövs påfyllning. Ja det problemet kommer snart att åtgärdas i så fall för det blir hemmagjord pizza ikväll och sen godis! Det är ju fredag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0