Morrn morrn!

Godmåndag!
 
Nu har jag kört lite hemmaadministation. Sökt två jobb, lämnat in en intresseanmälan/CV, anmält mig till frukostmöte på onsdag på Designcentrum, avbokat en tid på HC, bokat om en tid på HC, gjort en receptförnyelse på blodtrycksmedicinen - allt via datorn! Teknikens under. Man behöver inte prata med folk längre. Man kan bli folkskygg för mindre. Nejdå, ingen fara. Fast visst blir man lite lappsjuk ibland när man "går hemma". 
 
Föredraget på frukostmötet handlar om projektet "När rocken kom till Sveg". Det ska bli intressant. Och trevligt att få komma ut och se folk. I fredags bjöd jag Mannen på lunch på Hörnet, delvis just för att komma ut och "se folk". Tyvärr hade han inte tid att äta förrän klockan ett och då var det rätt tom på Hörnet ska jag säga. Men det var gott ändå. Potatisgratäng och fläskfilémedaljonger, salladsbuffé så klart och så kaffekaka med chokladgrädde till efterrätt. 
 
Funderar på om det är nåt mer ärende jag ska göra i stan när jag ändå ska dit. Sist hann jag inte storhandla men jag har ändå blivit så dålig på sånt. Finns ju mat på affärn här hemma. På vägen hem ska jag i alla fall in i Stugun och hälsa på H och få manikyr. Because I´m worth it!
 
Nu är det dags för andrafrukost. Magen kurrar som en gosig katt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0