Marknadsföring

Inga änglar sålda på marknaden. Sicken tur att jag sålde en innan då. Och en häxa har jag sålt förut som jag inte levererat än. 
 
Kom på när jag besökte marknaden i lördags att jag glömt både att sätta ut en skylt med mitt namn och att lägga ut visitkort. Vilken miss! Fast mina visitkort är inaktuella, det står inget mobilnummer på dom och adressen är fel. Vad ska dom med adressen till förresten? Mailadress kan dom få kanske, och den står inte heller på dom gamla visitkorten. Det är dags att låta tillverka nya.
 
Kikade lite på nätet efter tips om visitkort. Vad ska man ha med, hur ska dom se ut? På en sida stod att man kanske inte ska skriva ut sin titel eftersom den inte säger så mycket utanför företaget utan vad kunden har för nytta av en istället. Nu har jag ju inget företag men eftersom "konstnär" ju är ett ganska vitt begrepp skulle man kanske kunna specifiera lite. Istället för "Konstnär" skulle det kunna stå "Tavelmålare, serietecknare, fotograf, änglamakerska, häxmästare."
 
Yes!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann

Inte änglamakerska väl.....?

Svar: Jodå. Jag gör ju änglar. Och jag vet vad du menar...
Kvasthilda

2013-11-25 @ 19:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0