Fly me to the moon

Fick en komplimang för min tatuering på träningen ikväll. A tyckte den att den var fin. Ja det tycker jag med! Det är så tjusig så. Jag skulle vilja "bygga ut" den så småningom men jag vet inte riktigt hur än. 
 
Det är ju en sol/måne och stjärnor. Man skulle kunna fortsätta på himlavalvstemat och lägga till några stjärnfall. En komet i samma stil som solen på baksidan axeln, ut mot ryggen kanske? Lite fler stjärnor också. Och så Christer Fugelsangs ansikte mitt i alltihop. 
 
Nej jag skojar bara. Men han var på Haqvins skola idag. Tänk om man fått varit med. Spännande! Jag vill också höra hur det är i rymden. Kanske det blir nåt tillfälle för vuxna framöver, vad vet man. Då ska jag gå.
 
På http://rymdkanalen.se/ kan man följa hans skolturné. När jag var in nyss fanns det inget om dagens besök än men det kommer väl. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0