Konst- och kalashelgen är över

Vilken helg! Först konstutställningen, sen 80-årskalaset. 
 
Konstutställningen gick bra! Jag har sålt TVÅ "Susanna i badet"-serigrafier och har spekulanter på två andra tavlor. Kul kul! Och jag har idéer till nya tavlor. Fast jag ska nog inte måla nåt idag, tror jag. Jag har tänkt göra nytta åt oss själva idag, tvätta och diska och sånt där. Och plugga lite så klart. Funderar fortfarande på slutuppgiften. Vi har gott om tid på oss att lämna in den men jag vill göra klart den snart, annars riskerar det att försvinna i allt annat man gör. 
 
Kalaset gick också bra. God mat och vin och öl och en massa prat. Några som höll tal så klart, en hel del sång och musik. Kaffe och tårta. All night long kan man säga, vi var dom som släckte och låste strax före fyra på morgonen. Liiite segt igår men det var bara att masa sig upp för att städa. Det gick bra det med men vi somnade gott igår kväll kan jag försäkra er.
 
Nu skiner solen. Väderleksprognosen lovar regn. Jag vet inte vad jag ska tro på. Jag chansar nog och hänger tvätten ute. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0