Sportlov

Oj det är redan fredag. Och solen skiner fortfarande och det ligger lite snö på marken även här, lagom så det inte blir så mörkt på kvällen (men inte så man kan åka skidor utanför knuten direkt). 
 
 
Hade trevligt med syster igår. Vi åt lunch på stan, hon och jag och grabbarna boys, på American Pizza Today. Syrran och jag delade på en pizza med köttfärs, tomater, champinjoner och torkad vitlök, toppad med gräddfil. Såg nästan ut som en tårta! Och god var den. 
 
 
Sen for vi till momma och moffa en sväng och drack kaffe för att motverka pizzakoman. På kvällsidan var jag på studiebesök när syrrans kör Key Town Harmony tränade. Jättekul! Jag längtar till tisdag när ReMix börjar träna! Jag filmade lite (med deras tillstånd så klart) för att visa MIN kör hur man kan göra med koreografi. Jag vill att vi har mer SHOW på scen. Lite mer rörelser, lite mer scenkläder, glitter och glamour. Hoppas dom blir inspirerade och inte får prestationsångest bara! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0