Instängd

Solsken ute, kanonväder - och här sitter jag och pluggar. Jag tror faktiskt jag måste ta en paus och gå ut en sväng, om så bara till brevlådan. En liten promenad kanske? Den dagliga dosen ljusterapi.
 
Snart lunch. Ska göra en soppa tänkte jag för i eftermiddag ska jag på visit och äta våfflor, minsann. Det är ju våffeldagen idag och soppa blir lämpligt innan, tycker jag. Sen att "pannkakorna" instas ett par timmar senare, det spelar väl ingen roll?
 
Jag är förresten hungrig redan nu, det är säkert därför jag känner mig rastlös och inte vill sitta still vid datorn. Kanske jag ska ta en fika nu istället och gå en promenix innan lunch. Eller så gör jag lunch NU.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0