Summering

Låt se hur mycket av det jag skrev i morse som blev gjort idag:
 
- Städa badrummet - check! 
- Fotografera till examensuppgift - påbörjad. Jag har raggat upp en fotomodell.
- Fotografera till utställningsaffisch - ej klar.
- Sy blus - påbörjad. Jag har lagt ut mönstret på tyget och funderat lite. Och städat i burken med tygband och snoddar.
- Handla - check! Dock glömde jag köpa blommor till blomlådorna. Jag for hem istället för till blomsteraffären (senil?)
- Motionera - check! Tog en 3,5 km skogspromenad med raska steg innan middagen. 
- Hänga tvätt - check! Jag har till och med hunnit ta ner den och hängt upp ny.
- Laga mat - check! Vi åt grillade hamburgare med guacamole och tzatziki mm, majskolvar med bacon samt grillade isterband(!). 
 
Dessutom har jag gjort andra saker. Provat gymbollen till exempel. Inte så att jag gjorde ett helt program, jag bara testade lite. Hittade en sida med massor av förslag på övningar:
http://www.styrkeprogrammet.se/ovningsarkiv/?muscle_group=alla&category=pilatesboll&level=alla&page=1
Det är fan inte lätt att göra saker på en boll som rullar iväg! Men det förstås det som är grejen..... Ska sätta ihop ett eget träningsprogram med lite blandade övningar tänkte jag. Imorgon....
 
Nu är jag trött. Det sköna med sommarlov är att man inte behöver tjata på barnen att dom ska gå och lägga sig i tid för att det är skola dagen efter. Det jobbiga med sommarlov är att barnen aldrig vill gå och lägga sig.... men det vill jag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0