Skynda dig att slappna av

Äter en väldigt sen frukost efter att ha varit på massage på Diva. Skulle vara där klockan 9 och vaknade av påminnelsen på telefonen, en knapp halvtimme innan. Alarmet då? Jag vet inte. Jag kanske har stängt av det i sömnen, har inget minne av att det har ringt över huvud taget. 
 
Gjorde en kopp snabbkaffe med mjölk som jag smuttade på i bilen ner. Skynda skynda. Tur man bor nära. 
 
Försovningen kan bero på att jag var uppe klockan två inatt och drog ur tv, telefon, gateway och datorer. Hade svårt att sova för det var så kvavt, låg liksom och halvslumrade. Men sen vaknade jag verkligen till när åskan drog igång! Det vräkte ner regn och det åskade och blixtrade, jäklar anamma! Som vanligt är det jag som har åskberedskap, upp och dra ur all elektronik. Men barnen var också vakna visade det sig. Haqvin drog ner persiennen. Jag förstår honom. Jag ryckte till vid varje blixt och jag är inte direkt åskrädd. Men jag har RESPEKT för den. Som tur var drog det förbi fort. 
 
Nu regnar det. Inget trädgårdsarbete idag precis som jag sa. Vet inte alls vad jag ska hitta på faktiskt. Är trött fortfarande. Kombinationen sömnbrist, massage och sen frukost har tagit ut sin rätt. Gäääsp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0