Glasögonolycka på nationaldagen

Jamen så BRA då! Jag som just bestämt mig för att jag inte behöver nya glasögon. Nyss tappade jag dom i golvet och det sa "kling" på ett olycksbådande sätt. Det var glaset som for ut för att bågen SPRACK!
 
 
Jag som tyckte att mina gamla bågar duger. Nu får jag VERKLIGEN ha mina gamla bågar! GAMLA gamla bågar. Jag ser konstig ut....
 
 
Ok, erkänner att jag kanske gör till mig lite på bilden..... Men det känns verkligen konstigt med små lila glasögon.... Fast det är rätt skönt att slippa "skygglappar". Jag ser mer på sidorna nu, om än suddigt.
 
Tur man kan ha solglasögon. Solen har kommit fram igen, på självaste nationaldagen. Varmt och fint väder! Vilken skillnad det blir i energinivån. Idag vill jag fira med familjen, om vi så bara far och köper glass. Nån flagga att hissa har vi inte men det sitter en på motorcykeln, den får väl duga. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0