Det e måååndag morgon.....

Hur kan kroppen veta att det är måndag? Jag hade ställt fram klockan eftersom barnen har sommarlov och jag tänkte att en liten sovmorgon skadar väl inte men nej, likt förbannat vaknade jag kvart över sju. Visst är det konstigt? 
 
Solen skiner i alla fall även om det blåser lite. Jag tror det är regnet som ska blåsa bort, haha. Hoppas.... Har inte bestämmt än vad jag ska lägga min energi på idag. Platsbanken och Blocket jobb är redan avklarade. Inte mycket där. Suck... Jag tror jag ska städa badrummet. Tjoho. Vad skoj det lät.
 
Nädå, jag är inte så negativ som det låter. Badrum måste städas ibland och det går ganska fort bara man sätter fart. Jag ska göra lite mer kreativa och personlighetsutvecklande saker också. Jag har fotografier att tänka på, både examensuppgiften och ett affischfoto till sommarens utställning. Ett foto på mig som konstnär alltså.... Hur nu det ska se ut.... 
 
Jag har en blus att sy. Och det ska handlas vilket med fördel kan kombineras med motion. Tvätten ska hängas. Mat ska lagas. Ja, sysslolös är jag definitivt inte...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0