Tulipanaros

Idag har jag varit in till stan och träffat några av "konstbrudarna". Kul! Vi höll till hos M som bytte bostad i december så det var första besöket i nya lägenheten. Ljus och fint och väldigt trivsamt tycker jag det var. Vi fikade och pratade, ungefär som vi brukar. Det behöver inte vara avancerat för att vara trevligt.
 
Kollade efter köksgardiner på Hemtex och kom ut med ett par nya grytlappar. Går inget vidare med gardinprojektet.... Jag får nog fara till Flatmo ändå nån dag. Tulpaner köpte jag i alla fall, äntligen. Var på Willys och handlade lite smått och gott och kunde inte motstå en bukett ljusgula, dubbla. Överräckte dom till Mannen när jag kom hem, hehe. Det finns alltid en anledning att köpa tulpaner. Förresten, det var tulpaner på grytlapparna också. 
 
Kylan håller i sig. Minus 22 när jag for hemifrån, kallast i Strömsnäs med minus 27 och i stan var det "bara" minus 18. Nu är det 20 härliga minusgrader! Nä, jag skojar bara, jag VILL INTE. Men det ska tydligen bli bättre, klart.se lovar lite varmare imorgon, 11 grader. Jag håller tummarna. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0