Trööögt....

Jag tänkte skriva CV. Bläddrade i papprena från Trygghetsrådet för att få nån inspiration. Trööögt gick det. Loggade in på TRR online istället för att se om jag kunde hitta nåt matnyttigt. Där hittade jag en övning i "kompetensinventering". Det lät som en bra början tyckte jag.
 
Nu har jag gjort första övningen och sparat. Uppgifterna förs över till CV-t som man också kan göra på sidan. Låter bra. Det är väl ändå sin kompetens man ska ha i CV-t? Nästa steg är en fördjupning i tidigare yrkesroller men jag tror banne mig jag måste göra lunch först. Och gå ut och gå medan det är ljust. Jag tror jag hoppar över skidåkningen idag, mitt lillfinger tycker inte alls jag är snäll mot det. Fast jag förstår fortfarande inte hur värken i mitt lillfinger har med skidåkningen att göra men jag får väl se om det känns bättre ikväll. Tänkte kanske man kunde tejpa lite och skida på som vanligt men, hm, jag ska vara snäll mot kroppen har jag ju sagt.....
 
Imorgon kväll är det förresten start på styrketräningen. Det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0