Lakritskvinnan vann

Efter att ha deppat ihop i soffan en stund kom Lakritskvinnan och ryckte upp mig. "Nu slutar du tycka synd om dig själv och byter om och åker spåret ett varv! Schas schas!!! Vi måste besegra det onda Kolesterolet! "
 
Så det gjorde jag. Bytte om och åkte spåret, spottande med jämna mellanrum eftersom den där äckliga smaken var kvar i munnen. Ja den är fortfarande kvar. Men det känns bättre. Det hjälpte faktiskt att motionera - precis som det alltid brukar. Jag blev gladare. 
 
En smoothie på banan, lite vaniljyoghurt, frusen mango och några frusna hallon gjorde mig ännu gladare. Nästan som glass blev det. 
 
Det blir hamburgare ikväll men stekta på spisen istället för grillade ute. Jag ska göra cole slaw till också och så har vi Friscobröd och texmexdressing, det är favoriterna. Tomater så klart och ost om man vill. Det blir gott även om det ÄR godare att äta utomhus. 
 
Sen när vi ätit middag kanske jag äntligen kan få nånting gjort. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0