&¤#&%£$€£@!!!!

Jaha, det där var ju lagom kul. Jag måste till tandläkaren IGEN. Hon kunde inte rensa ända ner i roten för det gjorde för ont på mig (hur det nu kan göra ont utan nerv??) och bedövningen hon lade bedövade allt utom just där. Aaah!! Jag vill inte göra om det här! Det är inte säkert att bedövningen tar som den ska nästa gång heller och då måste hon göra färdigt rotfyllningen fast det för ont för annars kan det bli infektion. Hur mycket arbete är en tand värd? Och hur mycket pengar? Jag kanske borde ha låtit dra ut den på en gång.....
 
Sitter här och försöker dricka ljummet kaffe utan att dregla ut det på hakan. Det smakar fan i käften och det är inte kaffet jag menar. Usch vad besviken jag är. Jag trodde det skulle bli klart idag. Jag skulle behöva BOXAS idag, inte åka skidor!!
 
Inte verkar det bli nån grillning ikväll heller. Hade bjudit in kören på "körkorv" vid bastun. Tänkte tända upp grillen och så skulle alla ta med vad dom ville grilla själva. Så vi får träffas lite menar jag! Men det verkar inte vara speciellt många som kan ikväll. Dom fyller år och dom har gjort illa ryggar och jag vet inte allt. Sicket sätt. Nu vet jag inte om jag ska skotta fram grillplatsen i alla fall så vi får grilla våra hamburgare, jag har ju sagt till barnen att vi ska äta ute ikväll. 
 
På tal om äta - jag har inte ätit lunch än och klockna är snart ett. Undrar om det låga blodsockret kanske kan bidra till det usla humöret? Lite mat brukar göra susen i såna här lägen. 
 
Det enda roliga som hände hos tandläkaren var när hon skulle borra och tandsköterskan glatt säger: "Nej det där var min fot som du försökte köra igång!". Men det var lite svårt att skratta i mitt läge. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0