Vårväder?

Det fortsätter att blåsa och droppa ute. Ska det bli vår redan? Det har ju inte varit sportlov än. Nä det ska visst komma mer snö till helgen om man ska tro meteorologerna. Jag var ute och gick en timme igår, tog gympadojjor för det var 7 plusgrader och vägen var bar på sina ställen men fötterna var bra blöta på slutet. Tjipp tjipp!
 
Hoppas det inte är allför halkigt på vägen idag. Jag ska till stan, dags för afternoon tea igen. Den här gången är det bland annat en fotograf som ska tala. Jag citerar ur inbjudan: "Det blir scones, inspiration, erfarenhetsutbyten och en mötesplats för kreatörer och entreprenörer i Jämtlands län." Låter bra, va?
 
Måste komma ihåg att hämta ut ett par paket innan jag far, det är visst nån som fyller år på söndag. Ja, det är visst nån som fyller år på lördag också..... men henne ska väl inte JAG ge paket, va? Hihi. Jag har önskat mig tårta, att vi gör nåt tillsammans på dagen och trevlig samvaro på kvällen. Kom gärna och ta ett glas vin med mig. Eller förresten, kolla med Mannen först, jag vet ju inte vad han har hittat på (om).
 
Egentligen borde jag få tårta idag med för det är Maria som har namnsdag och det heter jag. Men jag tror det får räcka med afternoon tea. Grattis alla Marior!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0