Nytt personbästa!

Jag åkte spåret i flygande fläng idag! Vet inte om det var kikärtssoppan som gav mig en sån enastående energi men jag slog alla rekord: 48 minuter! Första gången jag åkte spåret i vinter tog den en timma och en kvart. En viss skillnad! Men så var jag svettig när jag var klar också. Hade nog kunnat åka två varv, hmmm..... I morgon kanske.
 
Om svettig aktivitet räknas som träning så tränade jag även på förmiddagen. Jag skrubbade badrummet rent. Fick sätta på mig t-shirt och träningsbyxor för jag blev så varm, jag som går i woolpower här hemma annars. Men det är bara två minusgrader ute så det är väl varmare inne med förstås. Kortbrallor och barfota är bra när man städar badkaret, jag måste nämligen kliva i det, annars når jag inte inre hörnet. Dock är det inte alla gånger man får städa undan champagneglas och ljus från badkaret! 
 
På tal om glas: "Firade" min skidåkning med en smoothie - i vinglas. Det är ju fredag! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0