Bajs och nice

Bajs:
Nu har jag betalat räkningarna. Det blir gröt och saltströmming resten av månaden tror jag. Jävla rotfyllning. Dyrt och besvärligt. Hoppas den håller nu då. Kan man reklamera den annars? Få pengarna tillbaka?
 
Nice:
Igår var jag på latin fusion. Jäklar vad kul det var! Det blev mycket vicka höfter och skaka tuttar och så ska man göra detta samtidigt som man tar danssteg och rör armarna. Ujujuj. Nyttigt för hjärnan också, inte bara för kroppen. Men själva musiken gör redan att man rör sig liksom ormigt och sexigt så snart var man inne i det. Skapligt i alla fall - och det viktiga är ju ATT man rör sig, inte hur. Svettig blev jag, ett bevis om något. Tyvärr är den träningen på tisdagar och efter sportlovet börjar kören igen - på tisdagar. Nej nej, jag klagar inte på att kören börjar! Jag får gå på träningen måndagar eller torsdagar istället (fast då är det väl inte dans antar jag). Jag har betalat medlemsavgiften till gymnastikföreningen så nu är det bara att se till att få valuta för pengarna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0