Rita och berätta

Blev en riktig Zelmadag igår. Jag ritade rent, tuschade och scannade in en tvåsidors episod och gjorde utkast på inte mindre än FEM nya! Det liksom bubblade och surrade i hjärnan av idéer! Bubbel och surr, undrar om det är bra tecken? Ja det är ju en trevlig kombination tillsammans med människor man gillar men i hjärnan? Jag var alldeles euforisk hela dagen. Skulle vilja rita ner allihop NU. Men det tar tid att rita och färglägga. Jag måste nog göra lite annat idag också. Fast jag GJORDE annat än att rita igår också men tankarna var inte med där. Tankarna var i Zelmas värld. Undrar vad byn dom bor i heter? 
 
Hur kan nåt så enkelt som att fantisera och rita vara så KUL? Så klart har jag alltid ritat och fantiserat, ända sen jag var liten. Men det är lika förbannat roligt nu när jag är 44 år som när jag var 10. Och nånting har lossnat, det är tydligt, nåt som suttit fast. En spärr eller nåt.
 
Gå gärna in på Lilla häxbloggen via länken här till vänster. Jag lade nyss in den nya episoden. Man får gärna kommentera. Och så får ni ha en bra fredag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0