Fått undan

 
Ibland känns det verkligen bra att få undan det som ska göras, vare sig det är tidsbestämda saker eller sånt man gått och dragit på. 
 
- Nu är son nr två ivägskjutsad. Hoppas han får det kul på campingen. Och inte blir sjukare. Det regnar nu....
- Jag har äntligen ringt veterinären angående Legos kliande öra. Jag gissar på öronskabb men hon ville kolla. Vi har fått tid imorgon klockan tre. Nu behöver jag bara låna en kattbur. Annars kanske man kan ta en låda, han gillar ju såna?
- Jag är snart klar med dokumentationen till examensuppgiften och kan skicka in den. Äntligen! Bilderna har varit klara ett tag men att skriva dokumentationen är svårare. Men plötsligt händer det, som dom säger i reklamen.  
 
Jaha, det var visst bara tre saker. Men ändå. Nu tror jag att jag ska baka tekakor!
 
Cat in a box.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0