Ja vad är det för konst

Fick problemet med hur jag ska hänga upp grafiken utan att rama in den löst idag. Lösningen är lika enkel som lysande: Kjolhängare med nypor. Genialiskt! 
 
Jag var nyss ute och letade fram grafiken. Måste bestämma vad jag ska ha med. Jag har mycket att välja på.....
 
Badtanterna gillar jag och den tavlan ska jag ha med ("Simklubben Najaderna") så då får grafiken på samma tema också hänga på: "Susanna i badet", "Blå simmerska" och "After Bad". Sen har vi dom med musiktema, dom är jag också jäkligt nöjd med. Ja jag är förstås nöjd med det mesta jag gjort.......  Det blir mest att välja bort för min del.
 
Ska ta in alla tavlor imorgon och kolla vad som funkar tillsammans. Eller så gör jag det nu efter middagen. Jag känner mig på G! Men äta först. Ikväll blir det "laxburgare": Stekt laxfilé i hamburgerbröd med valfria tillbehör. Jag tänker göra en avocadoröra och ha på min. Mmmmums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0