Brön fram och brödbak

Nu har jag varit till rosa bussen och fått bröna tillplattade. Det ser dramatiskt ut men är förvånansvärt smärtfritt. Och fort går det. Dom är väldigt effektiva och väldigt duktiga på att visa hur man ska stå. Rena löpande bandet. Undrar hur många tuttar dom hinner med på en dag? 
 
Blev ingen långpromenad idag. Det regnar igen. Har öst ner hela dagen. Ja jag vet att man kan promenera ändå (finns bara dåliga kläder) men jag ska iväg och träna ikväll så jag får nog motion så det räcker idag. Jag tog och bakade rågkakor istället, dom där man bara rör ihop. Dom bröna blev också ganska platta men det är helt i sin ordning. 
 
Nu ska jag fortsätta med min kurs. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0