Slasktisdag

Igår fick jag vinterdäck på bilen - idag snöar det. Där kan vi snacka tajming. Men nåt roligt väglag var det inte, trots rätt däck. Slaskigt och slirigt. Dock var det lite bättre efter Stadsberget men nu säger R här på jobbet att saltbilen är ute så snart är det slut på det roliga. Slask åt alla - jämlikt ska det va!
 
Är inne på andra arbetsdagen. Gick ganska bra igår, bara jag inte står/sitter still för länge, då går det som elektriska signaler ut i pekfingret. Jag får gå iväg en vända, koka kaffe, plocka disk eller nåt. Ja så mycket disk är det förstås inte, inte nu längre...... Vi har inte ens nån kaffeautomat. Tack för kaffet, liksom.
 
Idag ska jag till sjukgymnasten på eftermiddagen så då blir det kortare dag. Skönt. Skönt att åka hem i dagsljus och skönt att få lägga sig en stund på soffan innan middagen. Måste vila upp mig så jag orkar sjunga ikväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0