Lämna aldrig kameran hemma

Igår tog jag en långpromenad med kameran som sällskap. Solen sken och det var härligt fast jag glömt vantarna. Men efter en stund hade jag promenerat mig varm.
 
"Oj, vilken stor katt. Nähä.... "
 
 
Efter att Mickel smitit iväg i skogen, bortskrämd av ljudet från min kamera (hur stänger man av det?!), och jag fortsatt vägen fram, upptäckte jag nåt som lyste vid sidan av vägen. Det var Imse-Vimse som lämnat ett stycke utsökt hantverk efter sig. 
 
 
Gick vidare, ända upp till postlådan vid skidspåret och skrev mitt namn på listan. Sen tänkte jag gå nedre delen av skidspåret tillbaka men det visade sig vara blötare än mina gympadojsklädda fötter var rustade för. Vände och gick tillbaka upp till vägen. Blöta strumpor och skor. Kipp kipp.
 
Väl hemma kollade jag på träningsappen och upptäckte att jag varit ute över en timme och gått 5 km. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka mysiga bilder <3 hösten är så fin !!!

2012-10-03 @ 10:40:50
Postat av: Anonym

Hälsn Emma

2012-10-03 @ 10:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0