Julgardinerna!

Jag hittade igen gardinerna! Det var på Cellbes av alla ställen. Så nu kan jag beställa så dom hinner komma innan första advent. Fanns även kökshandukar i samma mönster, trepack för 83 kr. Kanske man ska slå till på dom med? Fast jag har redan fina julkökshanddukar som jag fått av syster. Kanske jag ska köpa nåt annat för dom där 83 kr. En julklänning till exempel? Hittade en i lämplig modell, till lämpligt pris, i vinröd krossad sammet. Men inte i min storlek. Nähäpp.....

Tyckte vinröd sammet passade mig. Varför måste alla postorderkataloger sälja RÖDA kläder till jul? Alla vill väl inte ha rött på sig? Det är väl för övrigt tomten som ska vara röd, inte jag?

Nå, jag är inte alldeles utan klänningar...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0