Tur som en tokig!

Ibland har man tur som en tokig.

Först och främst slapp jag bli påkörd när jag körde ner på Hammarn för att träna ikväll. Bara NÄSTAN påkörd blev jag. Det kom en röd bil från sjukstugehållet och bara körde rätt ut, utan att se sig för. Väjningsplikt, vad är det?

Sen när jag kom hem kom jag att börja fundera på vad Herman pratade om när vi var till Sundsvall igår. Han hade några jeans som han inte gillade sa han, för det var såna där "färdiga" veck på dom, och jag kunde inte komma på vilka det skulle vara. Jag bad honom visa och han plockade fram dom. Aha, då kände jag igen dom, dom köpte vi till skolavslutningen men inte i fjol, det måste vara förrfjol minst. Men har dom legat i garderoben oanvända så länge? Vad är det för storlek tro? Kollade och det var 158 cl. Långsamt tog en tanke form i mitt sinne........ 158 cl.... det borde HAQVIN kunna ha........ dom kanske blir långa men....

Ja vad tror ni?

Han kunde ha dom!!!!! Nu HAR han kläder till helgen! Jeans, kavaj, en snygg tischa under. Och hatt - enligt honom själv. Ja, det går bra, ha hatt, kära du, jag är så nöjd, så nöjd att vi plötsligt inte HAR nåt klädproblem längre! Jo, jag har ju mitt problem kvar förstås, att jag inte vill ha ärmlöst. Men det ska jag nog lösa ska ni se.

Jag borde köpa en trisslott idag. Men nu är Time stängt och det är väl lika bra det, jag har nog förbrukat min tur redan eller vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0