Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting

Veckan började bra rent kostmässigt: Till middag - en flottig pizza med 3 sorters ost. :P
Träff med mina konstbrudar i stan efter jobbet och vi skulle äta "pizza eller nåt". "Jag äter gärna sallad på en vardag" hade jag svarat när vi kommunicerade på Facebook. Men vi kunde gå på en pizzeria ändå sa vi, och så kan man välja vad man själv vill ha, inte sant?

 "Ska du ha sallad?", "Jag tror det...", "JAG vill ha pizza!", "Ja, det vill jag med!", "Det är mot mina principer men.... ja.", "Ja jag vill också ha pizza."

Så då satt vi där fyra stycken med varsin pizza - på en måndag! Om det var gott? Japp! Lite för mycket mozarella tycker jag dock att det var på min, tror inte jag skulle välja den om jag äter där fler gånger. Vi avhandlade som vanligt livets mening i olika former. Jag är osäker på om vi pratade nån konst faktiskt....hehe.... Men att leva är ju en konst - duger åt mig. Sen när vi suttit färdigt på pizzerian gick vi till Paus och drack kaffe/te och fortsatte pratat tills dom stängde där. En trevlig kväll!

Idag blir det i alla fall sallad till lunch: Kycklingsallad med en massa grönsaker och sås på kvarg och fil. Så det så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0