Baka baka liten....tårta!

Jo, nu har det bakats! Ska ta med mig på jobbet imorgon, ser ni. ;)

Vi får se hur jag löser det med grädden och dekorationen, jag kan inte ta med elvisp och grejer och fixa det på jobbet för jag ska nämligen ta bussen till stan när arbetsdagen är slut. Jojomen, middag i stan blir det. Då vill jag inte släpa på onödigt bagage. Just det, det är ju fredag också. Fredagsfotot. Kamera och stativ. Jag får helt enkelt ta det INNAN jag far till jobbet. Man är väl flexibel! Detta innebär även att om nån hade tänkt att komma och äta tårta till min ära så får ni göra det PÅ LÖRDAG, efter klockan 5 när Haqvin kalasat klart med sina kompisar.

Igår hämtade jag ett stort brev på posten. Det innehöll tre paket, ett till mig, ett till Hacke och en sympatipresent till Herman. Åh, det är så spännande! Jag blir bara yngre och yngre för varje födelsedag tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0