Hög och hungrig

Rubriken syftar på mitt tillstånd när jag lämnade kören igår. Vi tränade med våra gästartister igår: Berit Svenningson, Lena Ljung-Falk, Eva-Lena Dahlgren och Kristin Höög. Åh, det kommer att bli SÅ bra! Men det måste ha gått åt några kalorier för jag var hungrig som en varg när jag kom hem! Och inte bara jag, läste på Facebook sen att folk var både hungriga, kaffesugna och godissugna efter repetitionen. Vi kanske tog i extra också, när vi hade så eminenta sångerskor med oss. Pianisten får vi heller inte bortse ifrån! Och med pianisten bakom pianot så står ju dirigenten där hon ska och då jäklar händer det grejer!

Nostalgikonserten går av stapeln torsdagen den 28 juni kl 19:00 i aulan på Älggårdsberget i Bispgården. Då blir det gamla godingar med ReMix och brudarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0