Frukostmöte

Imorse var jag på frukostmöte med Drivkraft på Designcentrum. Kajsa Tuva Henriksson talade om sitt konstnärsskap. Hon sa bland annat att man ska vara den man är och inte försöka vara nån annan för det märks måleriet på. Där håller jag med fullständigt. Gör det du gillar - annars är det inte du.

Sen gick vi och kollade på hennes ateljé. Stor och vitmålad. Om jag är avundsjuk? Mmmmm......

Tillbaka till Designcentrum. Vi diskuterade lite vad vi ska göra framöver, om vi ska ha frukostmöten, om vi kanske ska ha presentationer om oss själva också mm. Sen blev det lite mer kaffe med "mina" brudar. Sen vända kosan åter mot Stugun för att jobba på eftermiddagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0