Kalabalikmorgon

Sov bra natt. Vaknade imorse och kände att nåt var fel. Det är för ljust..... Jäklar, vi har försovit oss!



Klockan var halv nio. Herman BÖRJAR halv nio och Haqvin redan tjugo över åtta. Upp, väcka barnen, skicka ner dom i köket för att äta frukost, slänga på sig paltorna från igår, sminka sig i racerfart, koka kaffevatten, bre smörgåsar, rejsa ner på Hammarn så fort väglaget tillät(Hacke ville inte missa schackfyran första timmen!), lämna barnen och sen fortsätta mot Stugun, ätandes frukost i bilen. Puh!

Ingen matdosa fick jag med mig i kalabaliken heller. Lyckligtvis har bageriet börjat med sallad igen så det fick det bli till lunch. Utan pasta och bröd. ;)

Har varit ovanligt pigg idag. Jag fick sova ut och vakna av mig själv så det är väl inte så konstigt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0