Håll alla dörrar öppna

Ja vad gör jag ikväll då? Inget särskilt! Jag promenerade ju imorse. ;) Närå, jag ska inte bli lat för det men det är faktiskt skönt att ha det gjort. Jag anlände till Hammarn strax före sex, handlade, hämtade Haqvin, tankade, sen ska man laga mat, äta, diska och sen är klockan nästan åtta. Skönt att kunna göra ingenting ett tag. (Nej jag gör inte allt själv här i huset, vi hjälps åt men just i kväll var mannen borta. Barnen hämtade ved så det slapp jag.)

Förresten, jag ska på box i morgon kväll. Ingen kör förrän nästa vecka - trodde inte jag kunde bli glad för en sån sak!

Göra ingenting kan innebära sånt som att spela Wordfeud, dricka te och meka med bloggen. Nu har jag bytt tapeter så att säga. Det blev ljusgrönt. Jag tror det blev bra. Ska känna efter. Lämna gärna en kommentar om vad ni tycker. Ni kanske redan har sett att jag tagit bort det där om "en snäll häxa". Det var nåt jag petade dit när jag skapade bloggen och det var några år sen nu. Dags att gå vidare. "Håll alla dörrar öppna" är en sång av Barbro Hörberg. Jag tycker det är en mycket tänkvärd text.



Jaha, nu passerade klockan nio. Och det blev kväll den första dagen (på veckan).






Kommentarer
Postat av: Millah - mamma till Amilia ❤

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah

2012-01-18 @ 08:48:19
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0