Nyårslöften 2012

Kollar mina nyårslöften från i fjol. Jag brukar undvika att lova stora saker som är svåra att hålla. Lite fegt kanske men det är pest för självkänslan att inte klara saker, bättre lova positiva saker som man kan hålla tycker jag.

Ifjol skrev jag detta:

"Mina nyårslöften är annars liknande dom jag har avgett tidigare år:

- Skratta mycket.
- Spela och sjunga mycket.
- Vara mig själv.
- Bejaka min kreativitet - hur än konstiga saker som kommer ut. :)"

Inte så tokiga saker. Om jag har hållit dom? Ja det tycker jag nog.

- Jag sett till att få skratta mycket för jag gillar att skratta.
- Spelat har jag väl inte gjort så mycket men sjungit har jag gjort. Se där, nånting jag kan förbättra!
- Varit mig tror jag väl att jag har. Nån som har nåt att invända där?
- Jag har målat och tecknat och jag har haft utställning! Sytt änglar. Lärt mig virka. Jo, nog tycker jag att jag hållit det löftet. Kom det ut några konstiga saker då? Nja det ska väl vara Rödluvantavlorna då. :)

Vad ska jag lova i år då? Ja fjolårets löften tycker jag vi fortsätter på. Sen har vi ju det stora löftet som jag redan berättat om:

- Komma i form!

Jag fyller år om två månader. Vi kan väl komma överens om att jag kör en delredovisning då av hur det har gått med alla löften. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0