Lång dags färd mot natt

Så var dagen till ända. Började med morgonmöte på jobbet, fortsatte med krånglande datasystem och en ny modul som inte funkade som den skulle (nähä??) och avslutades med styrelsemöte i Forsgillet.

Nu en konjak. Jag behöver det efter denna dag. Huvudet var alldeles fullt och tomt på samma gång när vi for från jobbet. Ingen motion idag och en "onödig" macka till kaffet på styrelsemötet (men det var hembakat bröd och det är ju så gott så det unnade jag mig). Tycker jag gör det bra ändå, jag har godis kvar sen förra fredagen. Det ligger i arbetsväskan men jag har GLÖMT BORT DET. Va?? Glömma godis! Då har jag kommit en bit på väg ändå! :)

Tänk, imorgon är det fredag. Redan. Vad ska man hitta på för kul till fredagsfotot då tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0