Från minus 20 till minus 4 på några timmar

Märklig dag. Började med 20 minusgrader imorse. När jag gick ut på lunchen så var det minus 4. Lite för varmt med skoterstället då. Men hur härligt som helst! En stor tyngd lyftes från våra axlar. Ja förutom att det fortfarande var kallt inne då.

Var på årsmötet ikväll och blev av med sekreterarposten *puh* . När mötet var slut var det fika med smörgåstårta. Och jag som hade bestämt mig innan för att jag inte skulle ha fika ändrade mig när jag såg tårtan.... :)
Dom hade hittat en skapligt stor kniv att skära med....



Och så kaffe till det. Kvart över åtta, nästan halv nio..... Ja så nu sitter jag här, halv tolv på natten och är jättepigg. Är huvudet dumt får kroppen lida heter det. Ja kroppen behöver sova men huvudet är dumt och vill tänka en massa tankar pga koffeinet.

Måste nog göra kväll ändå, det är arbetsdag imorgon. Imorgon blir det tjocktröja så man slipper frysa - inomhus alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0