Så kan det gå

Igår var det lördag. Då skulle jag vara hemma och ta det lugnt samt göra sånt som man inte hinner på vardagar när man jobbar (det där var en självmotsägelse, jag vet). Istället följde jag med Mannen till Sollefteå. Han skulle på Fresks och vad ligger bredvid Fresks om inte Kläddax? Jo det är precis just vad det gör.
 
Dom har inte bara kläder utan även andra saker så nu är nästan alla julklappar klara. Ska bara kompletteras lite och så slås in så klart. Skönt!
 
Jag "lyckades" hitta en sak åt mig också. En bolero. Guldig. Äntligen lite glitter och glamour i min garderob!
 
Men jag undrar fortfarande varför ärmarna på alla plagg är så smala nuförtiden. Man får kränga på sig koftärmarna ungefär som man gör med ett par strumpbyxor. Kan nån förklara det för mig?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0