Vad jag har gemensamt med Lena PH

Ont det gör ont det gör ont. Nja det är faktiskt lite bättre nu. Gjorde nåt på lunchen i tisdags, vad vet jag inte men jag fick akut ont i axeln/skulderbladet. Det var en plåga att jobba resten av dagen. Igår var jag hemma och försökte hålla mig rörlig så mycket som möjligt. Ja jag tog en värstingvärktablett också.... Ska jobba idag för idag kommer Sandra och masserar oss, det kan jag ju inte missa.

Tog en promenad upp i skogen igår och käkade en enkel lunch där. Bröd, stekt ägg, morot och kaffe. Och lite efterätt i form av aprikoser och lite choklad. Jodå, jag äter choklad IBLAND på vardagar men allt räknas och bokförs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0