Birstasväng

Jag är dålig på att blogga just nu märker jag. På vardagkvällarna har jag ingen lust att sitta vid datorn och telefonen är så bänglig att blogga med samt att det inte går att infoga bilder. Androidapp för bloggning skulle sitta fint tack.

Idag gjorde vi en eftermiddagssväng till Birsta, mannen och jag. Kaffemuggar, dricksglas, köksgardiner, handdukshängare och annat småplock stod på inköpslistan. Fick tag på det mesta, dock ej gardiner. Har kikat på Jotex också nu men jag vet inte... Mannen pratade när vi var på Ikea om att "spetsgardiner är ju fint på sommaren". Ja det är det men vita spetsgardiner i ett kök med vita tapeter och fönster med vita foder? Blir inte det lite ....vitt? Gardinstängerna är visserligen svarta...... Måste dessutom ha både längder och kappor i samma tyg.

Klockan är mycket nu, tror att beslutet får vara till en annan dag då man fått sova på saken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0