Regnet det bara öser ner

Regn idag med. Fast igår klarnade det upp efter lunch precis som dom lovade på yr.no. Idag lovar dom däremot regn hela dagen, man får hoppas dom har fel idag då.... Regnrock och gummistövlar på. Tända värmeljus på skrivbordet.


Box igår. Det känns bättre och bättre! Det måste betyda att jag fått mer kondition, eller? Kanske hade jag extra mycket att avreagera mig för igår, eftermiddagen var hemsk. Känner av lite i axlarna idag, besvärligt när man sitter vid en datorn om dagarna. Lite synd att jag inte kommer att kunna vara med på boxen när kören börjar (för jag antar att det blir på tisdagar som förut) men det är ju så att träna kan jag göra själv men sjunga i kör själv, det är svårare. E skulle visst börja med nån träning på torsdagar, "med vissa skaka-rumpan-inslag", det lät ju som nånting för mig! Det känns lite lite att bara träna på söndagar.



Eftersom jag tränade hårt igår så är det vilodag idag. Den tanken kan man passa på att njuta av hela dagen (fast träna är ju också njutbart fast på ett annat vis). Kanske man ska göra nåt annat skoj ikväll då? Fortsätta på den senaste ängeln? Sortera tvätt? Ja, mest troligt. 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0