Tisdag. Jaha vad ska man hitta på idag då....(obs! Ironi!!!)

Jag vet mycket väl vad jag ska hitta på. Jag ska till frissan om en liten stund! "Klipp + nåt" som hon brukar skriva i bokningspärmen. "Nåt", det är färg det. Eller slingor. Eller båda. Vilket det än blir vet jag att det kommer att bli SNYGGT! Hon brukar ha roliga idéer när jag kommer (för hon vet att jag inte är rädd) och sen resonerar vi fram hur vi ska göra. Väldigt ofta blir det som hon föreslagit. :)

Sen är det så klart jobbajobba. Vad annars på en tisdag? Jo, faktiskt, vi har utbildning på eftermiddagen, ett litet avbrott från den vanliga rutinen.

Sa jag att det är tisdag? Det är ju KÖÖÖÖR ikväll! ReMix, ReMix, ReMix, vad vore livet utan er?! Mycket tråkigare. Vad vore livet utan MUSIK!? Stendött.

♫ So I say thank you for the music .....♫


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0