Surlördag

Inte var jag klar med städningen innan lunch heller. Jösses vad less jag var på slutet. Men nu är det snyggt och dammfritt och man kan spela piano! Rensade bort MASSOR av böcker, mest romaner och barnböcker. Dom står här i två kassar och ska bäras ut, jag har bara inte orkat än.

När sal´n var klar så gjorde jag lunch och for handlade lite, fortfarande trött och less. Slängde mig i tv-soffan med kaffe och glass när jag kom hem. Stickade några varv på strumpan och kollade på ett program som handlade om reklam. På en kanal med reklampauser. Fiffigt.

Nu har vi ätit middag och jag är fortfarande trött och sur. Vad är det med mig?! Jag som var så pigg i morse. Är det förkylningen som spökar?

Tror jag ska ta datorn och inta ryggläge i soffan igen. Med godispåsen som sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0